Köpstopp?

Egentligen har jag köpstopp och ska spara alla pengar som går. På eget initiativ. Men sen känner jag en gubbe som snart fyller 50 (min pappa) och då sprack det lite grann där. Skyller jag på, för nu kommer jag till saken. Jag har beställt en ny bärsjal. Fast jag har inte sagt nånting till Henke, än. Sjalen är fin och den var på rea, färgen heter "stil" och den är 4,5 m lång. Vår första sjal har jag slängt eftersom den hade möglat, så kan det gå när man tänker att man ska tvätta grejerna senare. Till saken hör faktiskt att jag har suktat efter den här sjalen ända sen jag började läsa om sjalar på internet, alltså i typ 2 år. Hoppas den är fin och att allt fungerar som det ska med att beställa över internet. Det kommer  uppdatering när (om) jag fått den.

Kommentarer
Postat av: annika

har letat en del efter sjalar oxå, har en vävd lång som jag köpte rätt sent till nora o inte använde så mycket... nu tänkte jag att de kunde kanske va bra me en trikåsjal i början... va e de den heter som du köpt? jag hittar den inte....

2008-01-06 @ 17:33:22
Postat av: annika

jag hittade den nu, o den va en vävd som jag redan har fast jag har annat märke. har du nån trikåsjal att tipsa om? jag har kikat lite på hoppediz, vet du om de har bra trikåsjalar?

2008-01-06 @ 17:38:23
Postat av: annika

ok, jag vet jag är tjatig, men måste fråga om råd.... hittade en sjal på din sida där du hittat din, o den heter MaM ECO o verkar va nåt i stil me va jag söker. kan den va nåt tror du? visst går de använda från nyfödd? de står från 4-6 månader...

2008-01-06 @ 18:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback