Uppdatering.

Jag var inte inne på en endaste dator igår. På hela dagen. Det har inte inträffat på väldigt lång tid. Igår morse åkte vi upp till Henke föräldrar och vid lunch åkte Henke, Lasse och Binning iväg på möte + minirally(?) med Flatlanders.

Jag låg på soffan och läste "Jane Eyre", den var superbra. Läs den, alla! Nu läser jag en bok av Nora Roberts, fick ungefär 10 st i en påse från Eva så nu har jag lite att läsa.. I max 2 veckor, men det funkar så länge.

Annars är det lugnt, Helené och Oliver kommer förmodligen hit en sväng i eftermiddag, kul! Sen ska vi hämta mamma och Sarah vid tåget kl.18.. Nu ska jag tillbaka till sängen för jag mår precis som vanligt.

Kommentarer
Postat av: sarah

vilken tur att du har lkite sällskap iaf, så du inte blir en eremit till på köpet med. jag tänkte att på lördagen när jag är nere så ska jag komma ut och underhålla dig lite...vad sägs om det? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback