Ändrade planer

Jag orkade bara inte sova kvar på Mantorp idag. Jag pallar inte att sova på luftmadrassen med ändan i marken och allt bara är fuktigt. Blä. Jag fick ett totalt sammanbrott på Henke förut, såhär i efterhand har det slagit mig att jag alltid pratar mycket om vad jag vill och jag tänker mycket på det. Men jag säger inget till Henke. Hur ska han då kunna veta vad jag vill? Han är trots allt inte tankeläsare... Och jag som tycker att han inte säger nåt till mig och ändå gör jag precis samma sak. Konstigt va? På måndag ska jag börja rida igen iallafall, kul va?! Det tycker jag... Vi svängde in på Sharpman idag och jag köpte ett par marinblåa knäskodda ridbyxor för 300 kronor, dom hade superrea och lagerrensning. Det passade mig perfekt eftersom jag inte ens äger några ridbyxor längre. Tills idag förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback