Boksug

Jag är jättesugen på att läsa en riktigt bra bok. Eller flera. Men jag måste vänta till imorgon, då kommer förhoppningsvis Eva och Lasse hit. Henke behöver hjälp av Lasse med bilen och Eva har med sig "Vännerna på Templeton House" till mig, en triologi av Nora Roberts. Jag läste den när jag var gravid och den var bra! På tisdag kommer mamma med massa böcker också. David Eddings böcker om Belgarion, Belgarath och Polgara, det var länge sen jag läste dom. Vi har ju Sagan Om Mallorea, den serien läste jag när jag väntade B. Mamma har med sig Lene Kaaberböls (hur gör man danskt ö?) senaste serie om Silverhästen också. Jag har bara läst del 1 o 2 i den och nu har del 3: Isfågeln precis kommit, hur spännanade som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback