Hat och irritation

"Hej vad gör du idag", "Titta in på min sida om du gillar en blandning av mode, vardag och barn", "Hej jag har en ny undersökning uppe nu". Bla bla bla. Alla citaten är påhittade, men i samma stil som kommentarerna jag får av folk jag inte känner som kommer in på min blogg och trakasserar mig. Nej tack, jag vill inte kolla på era sidor sluta försöka få mig till din blogg. Skriv en kommentar om inlägget du läst, din åsikt, ett smart tips eller en rolig idé. Nåt vettigt som jag kanske är intresserad av eller bryr mig om, inte nåt jävla skit om att jag ska "ha en bra dag". Sluta slösa er tid på mig, då skulle jag ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Fia

Uppmärksamhet kräver folk så mycket idag. Jobbigt. Du som gillar att inreda och pyssla hemma, har du några bra förslag på sidor på internet där det finns mycket fint att köpa till hemmet? Vi ska ju flytta snart och jag vill förnya massor men hittar inte riktigt nån butik som kan hjälpa mig.

Postat av: Fia

Jag ska till Kina i november :D

2008-07-09 @ 17:12:15
URL: http://fiaia.blogg.se/
Postat av: Lena

ha en bra dag bruden. kika in på min sida om du vill läsa om absolut ingenting!

2008-07-10 @ 02:06:54
URL: http://lmh84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback