Ingen mobil!

Jag har ingen mobil på minst 10 dagar, kanske aldrig mer. Förklarar sen...

Update
Från den 15 juli har jag mobil igen, det blev krångel eftersom jag sagt upp mitt telenorabbonemang och då kunde mitt telefonnummer typ sväva omkring ute i rymden om jag hade otur. Men nu hade jag tur och då hade Telenor fört över mitt nummer till ett kontantsimkort hos dom. Telia-tjejen fixade så jag får mitt nummer på simkortet jag fick med mig hem från Telia-affären idag. Egentligen skulle jag inte sagt upp mitt abbonemang hos Telenor utan bara gått in till Telia på en gång när bindningstiden löpte ut och fått ett nytt simkort av dom. Men hur fan ska jag kunna veta det då? Vart hittar man sån information och varför kunde inte Telenor säga det?! Jag ogillar ändå Telenor och kommer aldrig bli kund där igen, de har förlorat mig för alltid. De kan väl vara lite serviceminded och berätta den här lilla detaljen för mig så jag slipper vara utan mobil i 10 dagar.

Om jag inte hade fått tillbaka mitt vanliga nummer hade jag hoppat mobil helt och hållet.

Kommentarer
Postat av: annika

hm. telenor e skit. i mars 09 går min bindningstid ut för den telefon jag tappade i skurhinken i våras [jag har min gamla mobil nu] o då tänker jag bryta me telenor.

2008-07-07 @ 20:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback