Jubel!

Hurra! Nu börjar det sjunka in att jag faktiskt har ett par ridbyxor och kan börja rida på måndag. Eller söndag. Henke sa att jag kan börja rida på söndag om jag vill, fast jag antar att det tar ett par timmar att fixa iordning hagarna först. Det är allt bra smidigt att ha el i staketen. Tanken är att Carmensita får gå här hemma tills hagarna är nerbetade och sen får vi se vart hon hamnar: stallet eller stora betet.

Och just det, jag måste ringa hovslagare first thing imorgon! Hon är himlans ömfotad mitt djur, får hålla mig i skogen tills han har tid att slänga på ett gäng skor, om han nånsin har tid vill säga.

Kommentarer
Postat av: sarah

kul att börja rida igen... har du tid med mig på torsdag dag/förmiddag. börjar jobba 16

2008-07-28 @ 12:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback