Konstigt

Igår hade vi datorn avstängd massor, vilket är extremt ovanligt hos oss. Datorn står nästan alltid på vilket gör att man fastnar typ varje gång man kommer in i rummet. Det vore väldigt bra för oss att ha den av oftare för jag tycker det tar lång tid att starta upp den och därför hoppar jag hellre över datorn helt. Vilket märks på bloggen då och då, ni får härda ut...

Idag har vi varit till stan och gjort massa "ärenden", bl. a. tankat bensindunk, handlat bröstpump och coola nappflaskor med döskallar på (viktig detalj) + hämtat farmor vid tåget såklart. Nu är vi uppe hos Eva och Lasse i Stjärnorp, här har vi fått lunch och fika. På vägen hem ska vi låna ett bilsläp.

Igår kväll bar Henke upp den sista soffan på altanen, jag har gjort det lite mysigare på framsidan med fåtöljerna, bord, soffan, en bänk och massa blommor. Jag ska fixa bild på det framöver.



På köksbänken, brickan ramlade ner och då slängde jag på ett par grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback