Nävor

Farmor, A E och jag var till Oves plantskola på förmiddagen. Där fick jag 4 st nävor (2 sorter), kommer inte ihåg exakt vad dom heter, ska kolla det. Nu ska vi iallafall ut och plantera dom!

Update:



Blodnävor, som är ljusrosa.
Nävorna valde jag för att de brer ut sig, är rosa och rätt låga.
De fyller ut i rabatten,
skönt att kunna komplettera den här rabatten med lite fler blommor.
Nästa år planerar jag att köpa mer perenner till de andra befintliga rabatterna,
det behövs kantväxter och massa utfyllnad...




Silkesnäva, kallas även jordnäva, silkesnäva låter finare tycker jag.
Visst är den söt?




Den här lilla vännen gömde sig i rabatten tills vi började rensa.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Svara gärna på inlägget - favoriträtt :)

Postat av: emi

hej hjälp min syster att välja hårtfärg har några gamla bilder på henne? vad tycker du skulle va snällt om du kommentera :P hade bra

2008-07-17 @ 13:44:59
URL: http://miiinciii.blogg.se/
Postat av: Nowna Albére

åh va skoj :)

2008-07-17 @ 13:46:09
URL: http://nownaalberes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback