Regnpromenad

Jag har gått ner till Fornåsa för att handla lite. I regnet. Jag blev blöt. Fast det gjorde inte så mycket, jag tog en lång varm dusch när jag kom hem som kompensation. Eftersom jag var blöt när jag kom till hästhagen gick jag in och hälsade på Carmensita, skorna började chippa när jag var i hagen. Men det var det värt! Att stå och snusa med Carmensitas mule en stund...

Henke håller på och bakar vaniljbullar, snart ska vi sätta på "Robotar" till B eftersom han är helt galen i "Transformers" hoppas vi att han gillar den. Det är lite bättre om han kollar på barnfilm istället för vuxenfilm, men å andra sidan har han inte gillat tecknat nån gång. Lotta och Emil funkar bra det med. Vi har blivit världens lataste föräldrar som låter B kolla på film nästan jämt känns det som, det får bli ändring på det imorgon.



Blomlådan för ett par dagar sen...
Här ser ni hur den såg ut i våras, kul att se lite skillnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback