Brev och dagis

Nu har jag städat som en galning nästan hela förmiddagen, undantag för lunch såklart. Det börjar bli dags att hämta B på dagis, på vägen ska jag slänga på ett helt gäng brev på lådan. Ett har varit klart här hemma i minst 2 veckor, ett skrev jag precis klart och det sista är vattenprovet som jag fick hem grejer till för jääättelänge sen, men det har inte blivit av. Jag blir oerhört irriterad på mig själv när jag inte gör såna enkla saker på en gång. Istället går jag och tänker att jag ska göra det, jag lägger ner säkert tre eller fyra gånger så mycket tid att tänka att jag ska göra saken istället för att bara göra det och ha det ur vägen. Jag försöker bättra mig på den fronten.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Man kan tro det är mig du skriver om.

2008-06-11 @ 09:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback