Bröd och får

Det blev ingen promenad bort till kossorna, vi fastnade i fårhagen en timme. Trots att fåren inte ens var där, dom var nog i den nya delen av hagen och käkade gräs tror jag. B lekte massor inne i hagen, stretade vid stammarna på träden, klättrade och viftade med pinnar. Bra aktivering för honom och för mig med tydligen, jag är jättetrött nu. Efter fårhagen gick vi bortåt mot grannarna med hästar, hälsade lite på hästarna och sen lekte vi på en timmerhög. Det krävs uppenbarligen inte mycket för att B ska ha skoj. Skönt att veta, imorgon tänker jag ta med mig en tidning ut så jag också kan ha lite skoj... Och kameran så jag kan fota, idag låg batteriet på laddning.

Just nu har jag lite bröd inne i ugnen (grahamsbullar) och till kvällsmat har vi käkat hemmapanerad rödspätta med potatis och bearnaisesås. Jättegott, vi passar på och käkar fisk medan Henke är borta eftersom han inte gillar det... Hur man nu kan gilla färdiga fiskpinnar, men inte hemmapanerad rödspätta övergår iallafall mitt förstånd men så är det.

Annars har jag varit på jobbet idag också, dom hade glömt bort att ge mig tider men det ordnar sig nog ändå.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska du börja jobba redan??

2008-06-14 @ 10:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback