David

Min brorsa David är rolig, nyss tog han all credit för att ha lärt B kroppsdelarna. B har bara haft det som tema på dagis + att vi hållt på hemma också. Men jag låter David tro att han lärt B...

Ikväll ska vi upp till Garpenberg, förmodligen ska vi ta med oss mat också. Innan det blir avfärd upp dit ska vi såga ner björkar till Sarahs student och skjutsa in dom till mamma i stan.


Vi var hos farmor på lunchen, där fick vi skinkpaj och sen blåbärscheesecake till efterrätt, mums!


Sarah och jag har nyss varit på Lappen och käkat glass med, jag orkade typ en halv kula, B fick ärva pappas gamla glass och Sarah åt knappt upp sin. Så mycket glass får man, jag tog två kulor och det var en och en halv för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback