Eftermiddagen...

På eftermiddagen fick jag lite inspiration och gjorde om lite på altanen. Tog ut korgstolen och la i en kudde och slängde på ett par gula spetsgardiner. Det blev bra, möblerade om lite krukor och tog ut fler pelargoner och sådär. Sen satt jag i fåtöljen och drack vatten med is och frusna hallon i. Gott...

B har lekt ute mest, vi lekte lite med Duplo också. Idag har jag varit helt avspänd och en bra mamma, för en gångs skull. Den senaste tiden har jag varit irriterad alldeles för ofta känner jag. Tror det beror på att vi alltid åker omkring varje dag, idag har vi bara varit hemma förutom promenaden. Bara jag och barnen, inga måsten eller resor. Skönt!

Nu tittar vi på Emil och Griseknoen, det är snart dags för B att sova. A E sitter i babysittern och gnäller lite, tror hon håller på och somna också.



Bild från förmiddagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback