Kattungar?

Det har inte kommit några kattungar än, trots att Polka fått vara inne hela natten. Hon har varit skitjobbig, det är verkligen en uppoffring från min sida att ha henne inne. Hon håller på och trycker sin nos mot mitt ansikte, klättrar omkring på hela mig och vill andas ut i min mun. Skitjobbig katt verkligen. Jag måste ligga med lakanet över ansiktet och ändå låter hon mig inte vara ifred. Kl.5 fick jag nog och slängde ut henne genom fönstret.

Förresten så har Fia berättat att den som kommer först ut och tittar på kattungarna får välja unge först. Bara så ni vet, kattungeaspiranter.


Kommentarer
Postat av: Sarah

det där är ju totalfusk! så då ska vi vrålgasa 40 mil för o få välja kattunge när hon bor typ , 3 mil bort?? FUUUUSK! familjen får välja först säger jag ;)

2008-06-17 @ 10:25:05
Postat av: Lena

Jag vill tydligen ha en katt enligt fia. Finns det några kvar? en pojke?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback