Massa kalas!

Nu har vi precis anlänt till födelsedagsbarnet Lasse, först ska vi fira honom och sen åker vi direkt till Solla där vi ska ha barnvänligt midsommarfirande hela kvällen. Det ska bli skoj trots att det förmodligen blir regn, men det har vi såklart räknat med. Svensk midsommar är alltid 18 grader och regn...

Jag och barnen har varit hos Solla hela dagen och hjälpt till med förberedelserna inför kvällen. Fast jag gjorde inte särskilt mycket, skrubbade lite potatis mest och sen hann jag ta en tupplur också. Skönt och välbehövligt när man klivit upp kl.5.15 på morgonen. Skulle behöva sova mer för jag ligger efter med sömnen sen vi var i dalarna, det sätter sig på humöret och tålamodet.

Nu ska jag ner till de andra, jag har redan hunnit kolla alla uppdaterade bloggar med underverket bloggkoll! Hur smidigt som helst... Och nej, jag har inte fått betalt för att skriva massa positiva grejer om bloggkoll, det är helt enkelt en skitsmart hemsida.



Tittut, säger Zorba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback