Projekt...



Dom här har jag pysslat med idag. Nu är det bara dom sista två som har pyttelite kvar och sen är det helt klart. Skönt att äntligen avsluta det här projektet, även om det är rofyllt att sitta och pyssla med tapeterna. Jag har tapetserat framsidan på två kollegeblock också, dom var röda och vita innan. Jättefula, men nu blir den ena i samma tapet som tidsskriftssamlarna och det andra blir med min gråa medaljongtapet på. Kalasfint och lätt att se skillnad på dom.

I blocket med blommig framsida ska jag göra iordning en ispirationsbok, iden kommer från min syster Sarah som hade en fin och inspirerande bok med ideér. Jag har samlat på mig massa utklipp och små lappar där jag skrivit upp smarta, roliga eller fina grejer och det ska bli skönt att ha allt på ett ställe.


Kommentarer
Postat av: maria

gud,,, va du hinner med saker med två små söt nosar..kram

2008-06-11 @ 09:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback