Shoppat!

Idag har jag varit först till Stallbutiken, där jag bytte en mineralhink mot en balja med mineraler. Den ska ut i hästhagen så snart som möjligt, kanske redan ikväll annars blir det imorgon. I Stallbutiken träffade jag Cissi med A och ett dagbarn, vi åkte till Max och käkade lite lunch och sen vidare till djuraffären brevid Hööks där jag kollade på koppel och halsband till den framtida hunden, alltid roligt att titta. Jag vill ha koppel och halsband i mörkbrunt läder och mässingsdetaljer. Jag och A E drog vidare till IKEA, kollade på lite olika alternativ som kan bli stommar till barnens sängar (det blir inga sängar just nu), passade på att kolla husdjursavdelningen där också. Jag vill ha en röd stor kudde med svarta tofsar i BÄSTIS-serien till vovven, har haft span på just den kudden ända sen den kom... Köpte en liten glasburk för en tia innan vi sprang in på H&M också. Där köpte jag strumpor till båda barnen (spexigt värre) och en söt klänning till A E för 80 kronor (storlek 80). Bild på klänningen kommer allt eftersom.



A Es nya klänning, visst är den fin?!


Kommentarer
Postat av: sandra

vad har hon för strl nu då??kram

2008-06-25 @ 14:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback