Sömntuta

Idag anlände vi till dagis kl.10, vi kom inte upp förrän strax före kl.9 imorse. Ikväll måste och ska jag gå och lägga mig tidigt för det här funkar inte. Jag är trött och grinig, har inget tålamod med barnen och är gnällig på Henke (som att han nånsin märker nån skillnad, jag tjatar alltid på honom).

Idag var planen att jag inte skulle sitta framför datorn för jag har massor som måste göras. Men här sitter jag, jag har lunch just nu. 3 morötter och en vegopizza jag hittade i frysen (morötterna var i kylskåpet om nån undrar).

To do:
Ringa försäkringskassan
Prata med farmor
Hänga tvätt
Hänga mer tvätt
Vika tvätt
Vika ännu mer tvätt
Packa upp barnens väska från trippen till dalarna
Posta brev till Motala Kommun och ett till min farfar
Baka bröd
Gå en promenad
Säga upp B´s bokklubbar

Jag har återigen fått frågan om jag är gravid och är så jävla trött på det att jag gjorde 160 situps igår och slängde de sista goda bullarna imorse. Nu ska jag dra ner på socker (har blivit alldeles för mycket socker de senaste veckorna) och komma igång med promenader och situps ordentligt igen.


Kommentarer
Postat av: sandra

Känner igen det där med för mkt socker o lite promenader..jag var jätte duktig ett tag men den senaste veckan har jag fuskat med både mat o motion..kram o lycka till

2008-06-10 @ 15:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback