Stor storhandling och kattungarna

Vi har varit på City Gross och megasuperstorhandlat. Skönt att ha det klart och så, det går ju åt en del trots allt... Vi käkade kvällsis på pizzan i Skänninge också, skönt att slippa laga mat. Jag åt kycklingkebab, det var en riktig höjdare.

Nu kollar B på Lotta på Bråkmakargatan, den nya favoriten. Jag frågade om han vill se "Mimmi" (Emil) men då skrek han "Totta". Nu säger han "nääee Totta" när Lotta inte vill ta sin medicin... Jag ska kolla bloggar och dricka lite te innan det är dags för sängen. Nina skulle komma förbi och käka chokladtoscakaka och titta på misseungarna framöver. Två stycken har öppnat ögonen nu, den helgrå och den gråa trefärgade. En svart är på gång att öppna.




Kommentarer
Postat av: Tin

Du verkar köra på ett lite nyttigare alternativ än mig :)Hur mycket gick du upp i vikt när du var gravid och hur mycket försvann direkt efter förlossningen? Kram

Postat av: annika

nora hälsar att kattungarna är söta :-)

2008-06-28 @ 16:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback