En liten galning.

Nu springer Binning omkring med en tom colaflaska som han slänger över hela rummet. Idag har han gått på pottan och kissat en gång, vilken duktig kille.

På morgonen var jag till stallet, Carmensita var jättegosig och nojsig ända tills jag råkade ge henne en stöt på mulen, hon blir laddad med statisk elektricitet när jag borstar henne. Efter den lilla incidenten ville hon  inte gosa nåt mer... Muggen var mycket bättre på tre ben idag, fick nästan bort allt på ena bakbenet och jag behövde bara använda hälften så mycket salva som tidigare. Skönt att se lite resultat när man smörjer varje dag.

Framöver ska vi käka lunch (falukorv och makaroner) sen tänkte jag diska och städa lite, Henke ska ut i garaget och B ska sova middag. Jag funderar på att plantera om lite blommor också. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback