Handla

Jag sitter här i soffan och slappar, när Binning har vaknat ska vi åka och handla. Helt plötsligt är det slut på allt på en gång, jag förstår inte hur det har gått till. Henke gick ut i garaget, han har haft SFRO - besiktning (tror det heter så) på forden idag och det verkade som att det gick bra. Det var en del grejer att fixa, men det blir det väl alltid.

Nu ska jag läsa klart senaste Hus & Hem som jag fått låna av Nina och om jag hinner tänkte jag läsa lite i boken också. Annars är jag inte särskilt motiverad att läsa böcker längre, jag är lite mättad sen dom här stillaliggande månaderna då jag inte kunde göra nåt annat än att just det. Tidningar går bra däremot, dom är lagom lättsmälta.

Om jag orkar tänkte jag ta tag i disken också, vi får se...

Kommentarer
Postat av: Nina

Nej, du fick inte LÅNA tidningen, jag vill absolut inte ha tillbaka den. Skicka den vidare eller släng den när du är klar.
Hoppas du hade en skön stallmorgon! Håller med dig om att det är mysigt när man har "all tid i världen", men det är ju så sällan....
Jag ska ha en skön stallkväll i kväll, tänkte jag. Kanske dricka en Cider när jag mockar och kanske försöka lyssna på mitt bokband av Marianne Fredriksson "Kains bok" om jag kan fixa till något arrangemang.
Ses i mor´rn!

Postat av: Anonym

tips på bra inredningstidningar? /Annika

2008-03-08 @ 18:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback