Henke värper

VI har ju inte hönor, det behöver vi kanske inte heller. När Henke reste sig ur soffan för att slå på tv:n hade han värpt ett mintgrönt litet ägg.

Jag blev jätteglad förut, för Henke kom hem strax före kl.12. Egentligen skulle jag vara arg på honom, men idag har jag tydligen massa gladhormoner för jag blev jätteglad när han kom och jag har inte ens kunnat vara arg på honom under förmiddagen. Anledningen är såklart att han lovade att diska i tisdags men inte har gjort det och nu var alla rena tallrikar och glas slut. Eftersom han kom hem tidigare idag har han diskat (äntligen), vi hämtade B på dagis och sen var vi och handlade också. Ikväll ska Henke på after work, B och jag tänker åka till Solla några timmar för det blir trist att sitta hemma och glo ensamma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, de låter väl troligt att man kan ha mer sammandragningar med nr 2. jag hade inte så här med nora, visst kände jag lite ibland, men absolut inte såhär ont! för de gör helt jävulskt ont. men idag har de varit helt ok, har istället fått ont i en höft...=) de e aldrig bra! men man ska inte klaga, de finns dom som har de värre! idag har jag kunnat jobba utan problem. trevlig helg! /Annika

2008-03-14 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback