Långfredag

Och det är verkligen en lång dag. Henke och Binning skulle gå upp kl.6.30, men då var det jag som gick upp. Och sen tillbaka till sängen för lite gos med Binning, mysigt! När dom hade kommit iväg åkte jag till stallet och skötte om Carmensita. Hon var gosig, som vanligt nuförtiden. Skönt att vara i stallet och mysa och pyssla lite.

När jag kom hem städade jag: har dammsugit och torkat alla golven + skakat mattorna och lagt tillbaka dom. Jag har klyvit lite ved och eldat också. Nu tänkte jag åka upp till Stjärnorp och hälsa på Eva, på vägen ska jag förbi Ljungsbro och skicka tillbaka ett paket och kanske köpa socker till Eva. Ska ringa och fråga henne nu.

Kommentarer
Postat av: annika

jo då jag känner mig bättre nu. inte sådana sammandragningar längre. jo jag kommer ihåg hon sandra, liten o kort? fast jag gick ju inte i eran klass i ettan, hon slutade väl rätt tidigt? glad påsk!

2008-03-21 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback