Måndag

Idag har vi varit hos Solla och hälsat på, det var fullt hus där. Två praktikanter, 2 inneboende, en mamma med två barn, Sollas dotter med barn o kille. Vi kollade på alla djuren och jag fotade lite med digitalkameran... Vi hade världens tur och fick våfflor med sylt och grädde. Jag älskar våfflor och äter det max en gång per år. När det var dags för Binning att sova åkte vi hem. Kollade på "En riddares historia" och början på "Monster´s ball", ska se klart den alldeles strax.

På eftermiddagen har jag varit i stallet och mockat. Jag tog in Carmensita också för hon var blöt och ville in. Hon stod och kollade in genom fönstret och då gick jag ut och frågade henne om hon ville komma in. Hon var söt och stack bara fram mulen bakom hörnet, men sen följde hon med in och fick hö att mumsa på och ett skönt täcke på ryggen.


killingar


Några av Sollas killingar. De här är korsning dvärgget/ angoraget. Jättesöta, eller hur?

Kommentarer
Postat av: sarah

låter som ni har lika mysigt väder som oss, du jag måste nog åka tåg ner i helgen så får se om jag kan lösa det och ta mig ut till er på något sätt ändå! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback