Sarah och Kristofer

Nu är Sarah och Kristofer här, dom kom igår kväll.Vi käkade tacos, Sarah och jag gick en promenad och sen kollade vi lite på King Arthur medan Sarah masserade mig. Det var superskönt, jag är verkligen stel.

Just nu sitter Binning i mitt knä och kollar på jävla Pokemon. Han slog på tv:n och då var det Pokemon på fyran. Han är jätteintresserad, tydligen. Jag hatar Pokemon, det blev ju populärt när min brorsa David var liten och han och hans kompisar brukade slå och sparka varandra och kalla det för att leka Pokemon. Nu har jag precis bytt till barnkanalen istället. Det verkar också vara poppis.

Annars väntar vi på att Sarah och Kristofer ska komma upp och käka frukost, dom har låst in sig i gästhuset så vi kan inte hoppa på dom tills dom går upp heller. Idag har jag tänkt åka till stallet och vara ute en hel del, det beror lite på vad S o K har tänkt sig också. På eftermiddagen ska jag fika med Sarah och Lena...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback