Stallet: check

Binning och jag har varit i stallet och mockat åt Carmensita. Jag mockade och Binning stampade på sin mössa när det låg i leran och sen "tvättade" han den i en hink med regnvatten. Det är så härligt med barn ibland. Fast det var bara en mössa och den var ändå skitig så egentligen spelar det ingen roll. Det är bättre att han tvättar mössan än att han står och håller i eltråden eller nåt.

Nu ska jag gå en liten promenad innan det blir helt mörkt. Henke och Binning är i garaget och mekar.

Idag har jag varit trött och lättretlig hela dagen, jag sov sådär inatt och B vaknade kl.6 när Henke gick upp och vägrade såklart somna om. Han blir så glad när Henke är hemma när han vaknar. Imorse ropade han "pappa" med jättelycklig röst när han såg Henke.


Kommentarer
Postat av: Sarah!

han är så go, de lilla livet :) hans mormor har varit duktig och tvättat hans grönrandia pop mössa i tvättmaskinen så ni får tillbaka den ren :) o de blir tydligen en surprise med påskkassen ;)och har ni några planer över påsken lr är det kanske okej om vi kommer då?

2008-03-10 @ 19:16:05
Postat av: sarah

jag kommer den 21:a om min bil vill behaga att vara bra då...duktig han är binning som kan tvätta sin mössa själv!

Postat av: amilla

hej pa er!
vi ar kvar pa kamala
beach, imorgon bitti aker jag hemat. trakigt men lite skont ocksa, hemma ar hemma. ska ut o sola lite nu innan det ar forsent. vi hors nar jag ar hemma! nar kmmer bebisen?? :) kram!

2008-03-11 @ 05:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback