Trött och irriterad

Igår gick jag och la mig kl.18.30 men inte hjälpte det. Eller jo det gjorde det visst för Binning har vaknat en miljon gånger inatt och då är det toppen att ha fått några timmars sammanhängande sömn före kl.00. Han vaknar kl.00.16 varje natt, varför undrar jag.

Idag har jag varit till dagis med Binning, till stallet och nu är jag hemma igen. Käkar finskorpor och glass med persikohalvor. Mums. Carmensita, den förrädaren, smet ut i hagen när jag hade både boxdörren och dörren ut ur stallet öppen. När jag tänker på saken får jag nog skylla mig själv lite... Menmen! Hon fick klara sig utan både täcke och borstning, hon verkade nöjd för en av de första sakerna hon gjorde var såklart att rulla sig i leran.


Kommentarer
Postat av: sarah

jag är redan så jävla trött på att bo här i mora, att bo hemma hos mamma, att inte har något att göra, så jag pallar inte en trasig bil med... glass skulle nog lösa allt tror jag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback