Vad göra?

En vanlig söndag, fast nu får jag röra mig. Jag har varit ute med Binning, han ville gå in till pappa efter en stund så jag var ute själv. Har gått några varv runt gården, det kanske inte låter mycket men jag brukar inte gå alls i vanliga fall. Jag har dragit fram presenningarna som legat i skogskanten i typ ett år (har stört mig på dom jättelänge), putsat fönstren lite, samlat ihop gamla målarfärgsburkar och glykoldunkar i en sopsäck. Nu är det ännu finare ute, jag har inventerat utemiljön lite också, det ligger massa gammalt skräp precis utanför vår tomtgräns som nån av de som bott här tidigare förmodligen dumpat där. Vi skulle verkligen behöva slänga allt det skräpet för jag stör mig varje gång jag ser det.

Annars läser jag i Ninas gamla tidningar, kollar mest på bilderna.. Det är fint. Framöver tänkte jag börja läsa en till Joanne Harris-bok, vi får se vilken det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback