Våran vårdag

Idag har vi (hittills) varit förbi stallet där vi träffade Nina och hämtade Carmensitas täcken.

Hos Solla kollade vi på alla djuren, hjälpte till att mocka lite + slänga ner hö och halm. Binning fick hålla Håkans koppel när vi gick på promenad och mötte Maria och Leo. Vi hann fika också, vi hade tagit med chokladmuffins och nöttoppar från igår.

Nu tänkte jag göra broccoligratäng och sen får vi se vad jag hittar på medan Binning sover. Han somnade i bilen på vägen hem och ville inte somna om i sin säng så jag fick ta in vagnen. Han är så söt och tycker att han är så smart, han "smet" från sin säng men när han hörde att jag var på väg skyndade han sig allt vad han kunde tillbaka igen. Tyvärr hann han ju inte hela vägen och då blev det plats i vagnen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback