Vardag igen

Nu har jag vikt in all tvätt, det var två blåa ikeapåsar. Tvättmaskinen är jättebra och just nu har vi 25 grader varmt i köket, vilket gör att tvätten hinner torka över natten om man hänger den på kvällen. Sen ska den "bara" vikas också, vilket inte blir av lika snabbt. Jag har städat iordning på hatthyllan och börjat tvätta lite vinterkläder. Binnings overall som är för liten och min vinterjacka som jag inte kan ha just nu p.g.a. magen. Skönt att få undan lite. Framöver tänkte jag packa BB-väskan också, det skulle vara skönt att ha det klart.

Annars läser Binning och jag massa inredningstidningar, som jag fått av Nina. Det är Sköna Hem, Hus & Hem, Allt i Hemmet, Lantliv och Drömhem & Trädgård. Kanske nån mer tidning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback