Vreta

Binning och jag har varit på Vreta idag, kollade lite på dressyrtävlingarna som var där (vi såg ett ekipage). Träffade en gammal klasskompis i vita stallet och sen ringde jag Fia och frågade om hon var på Sjögestad och det var hon. Kul att träffa henne och se det nya fina KY-stallet! Tänker på dig, Fia...
B och jag var upp till stora stallet och hängde efter Karin ett tag med, Binning klappade hästar, pussades med shettisarna och krattade iordning på höet ute på logen. Vi fick lov att åka innan Pernilla och Roger kom för B var supertrött, han somnade t.o.m. i bilen på vägen hem. Det händer inte särskilt ofta nuförtiden. Nu har han precis vaknat i vagnen, ska gå och kolla om han vill komma upp.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! :)
vi ar nu i krabio/ au nang.. vi vantar verkligen pa solen for den har inte hittat oss riktigt..
vi ska ut o ata, ska skriva pa min blogg imorgon forhoppningsvis!
Kram!

2008-03-01 @ 15:06:30
Postat av: annika

aha! såg du min katt i ky-stallet? Jag har inte hälsat på honom sedan jag lämnade honom där, en svart o vit.

2008-03-01 @ 16:11:03
Postat av: Helene

Hej Hej! Tycker verkligen vi måste åka o hälsa på Vreta o ses lite på måndag elr tisdag. Ringer dej som sagt när vi vaknar på måndag! Kraaam

2008-03-01 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback