Yeye!

Henke och jag har precis sett "Lords of dogtown", det blev en riktig filmdag idag tydligen. Efter att vi åkte från Stjärnorp var vi förbi Coop och köpte en ny skurhink. Vi har inte hittat den gamla trots att vi hade två och att vi har letat överallt, men dom kommer säkert fram nu båda två. Det är alltid så när man köper en ny istället. Iallafall så har jag skurat golven och lagt ut alla mattor + en ny röd- och vitrandig matta vi fick av Eva idag. Nu är det superfint här hemma, skönt!!

Läggdags...


Kommentarer
Postat av: eva brandow

hej
jag blir jätteglad när både lovisa och du vill
ha mattor som jag har gjort. Jag har något
roligt att producera och ni vill ha dem.
tack.
eva

2008-03-17 @ 14:02:46
Postat av: lovisa

jag tror att en skurhink var med till tippen.Mikael sitter och kollar på rambo nu Fredrik sa att den var blodig då är det inte nån film för mig. ha de bra.lovisa

2008-03-17 @ 21:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback