Deprimerad

Jag har haft en rejäl humördip nu på eftermiddagen. Men efter att vi käkat lite mat och en rejäl portion med rabarberpaj känns det lite bättre. Dåligt med pengar har vi haft förr, fast inte såhär illa. Men alla kan väl råka ut för olyckliga omständigheter, trots allt... Jag vet inte hur min kära arbetsgivare tyckter att jag ska förstå att min semesterlön inte blir utbetald precis som förra året, trots samma förutsättningar. Jag hade min fasta tjänst from februari förra året och då fick jag ändå semesterlönen utbetald i klump på majlönen, iår måste jag däremot ta ut semesterdagar för att få ut semesterlön. På min lönespec står det att jag har 0 semesterdagar, men en summa intjänad semesterlön. Nu ska jag ringa personalavdelningen och försöka ordna upp det här (äntligen lite bra känsla i magen igen)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback