En fråga

Och det är om jag är snäll eller mest bara korkad. Jag är nog snäll, hoppas jag...

Henke har ändrat sig i hundfrågan, så vi ska skaffa
hund. När vi betalat av lite på våra skulder och sparat ihop pengarna som krävs. Han har lovat att gå ut med hunden två dagar i veckan och/ eller när jag jobbar. Det blir en Cavalier King Charles Spaniel, min drömhund sen jag gick på mellanstadiet. Vi ska ha en blenheimtik (blenheim är typ fuxfärg= ljusbrun för er som inte är hästfolk). Undrar om det är för tidigt att kontakta kenneln jag valt ut? Tror inte det... :)

Egentligen tycker jag att smilysar är för fula för att användas, men nu är jag riktigt, riktigt glad.

Kommentarer
Postat av: Camilla

jaha, en sån där sötnos som satt i fönstret när vi bodde på åsgatan :) namn??

2008-05-20 @ 22:42:18
Postat av: annika

å va roligt! tänk om min sambo oxå ville ändra sig ;-) fast jag är inte så förtjust i spaniel, vill ha en västgötaspets eller westie. men peter vill nog ha en cocker spaniel om han mot all förmodan skulle skaffa en hund.

2008-05-21 @ 09:52:32
Postat av: Lena

Åhhh..va kul! Grattis!!

2008-05-21 @ 10:08:21
Postat av: sarah

ha ha du kommer få vara henrik evigt tacksam för det här, grattis till tusen. det trodde jag inte han skulle gå med på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback