Flygvapenmuseet

Idag har vi varit på flygvapenmuseet (första gången jag kollat på utställningen). Det var nån modellplanuppvisning, men det blev inte särskilt mycket för det blåste. Jag är inte särskilt intresserad av just flygplan, men det var en del historia kring planen, vilka krig de varit med i osv. Historia gillar jag ju...

På vägen hem stannade vi på Biltema, Jula, Max och K- rauta. Vi åkte med Eva och Lasse i Cadillacen, det var toppen!

Nu är en gammal jobbarkompis till Henke här och tittar på bilarna och moppen, när dom kommer in igen ska vi fika. Jag har en kladdkaka i ugnen och dom får gärna tro att jag gör den för deras skull, men jag gör den bara för att jag är sugen på choklad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback