God morgon!

Jag ska försöka ladda upp dom där bilderna nu... Kl. 6.30 på en söndagsmorgon borde det ju funka, ingen vettig människa är uppe och bloggar såhär tidigt. A E ligger på sin pappas mage och sover, hur söt som helst! Jag har varit uppe en timme, jag har startat en tvättmaskin (A E kaskadspydde på min sida av sängen), hängt tvätt och tagit ut alla blommor på altanen. Nu ska jag försöka ladda upp bilder, sen blir det mammakvalitetstid med mig själv, en kopp te och alla tidningar. Det är värt att missa lite sömn för det! Jag blir ändå bara slöare om jag sover en timme till, det är ungefär det jag kan få...


A E sover sött

En bildpå A E tidigare i veckan, här ser ni lite av hennes nya prickiga rosa leggings
från min gudmor med familj. Visst är dom söta..?!

Min "systers" blogg hittar ni
här (min gudmors dotter).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback