Heeeej

På kvällen har vi varit uppe hos Henkes päron en sväng, han skulle hämta nåt i garaget och sen kollade dom ute i förrådet och hittade massa roliga grejer. Bl.a. Henkes mycket konstnärliga teckningar från högstadiet som håller på att falla i glömska.

På vägen hem hoppade jag av lite tidigare och gick sista biten hem (från asfaltsvägen), det tog typ en halvtimme och väl hemma igen hittade vi en påse med sängkläder utanför dörren. Tack Nina! Jag berättade för henne att vi bara har en uppsättning förut idag och att jag glömde hänga upp den på tork innan vi åkte till henne. Bild kommer imorgon... Nu ska jag sova!

Heeej

Här säger B "heeeej". Vilken sötnos! Han kan dessutom räkna ett, två, tre.
Fast han säger helst bara "de" som betyder tre.



Kommentarer
Postat av: Tin

Du kan väl inte vara bloggberoende eftersom du får så mycket gjort. Jag ska nog nominera dig till drigtigaste 2-barns mamman. Kram

Postat av: Sarah

gud va stor han har blivit och han är otroligt lik David!! :)

2008-05-06 @ 12:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback