Hemma igen

B hade stora svårigheter med att uppföra sig idag, det var sparkar, hårda slag, stenar och pinnar i dammen (trots flera tillsägningar) så vi fick åka hem istället. Trist. Jag vill ju inte heller åka hem, men när jag sagt till honom att vi åker hem om han inte sköter sig så är det bara att genomföra, han måste lära sig... Nu ligger han i vagnen och sover, förmodligen berodde det usla humöret och dåliga uppförandet på sömnbrist.

Eftersom vi är hemma får jag lov att ta tag i röran här, tråkigt men välbehövligt. När (om) städningen är klar behöver jag skola upp plantor och plantera ut lite pelargoner.



Stökig bänk, den har sett ännu värre ut. Och resten av huset är precis lika stökigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback