Imponerande!

Idag måste jag säga att Henke verkligen ligger bra till. Först visade det sig att han äntligen fixat Carla Bruni-låtar åt mig (ni vet hon som är gift med Frankrikes president, eller vad dom har, hon är sångerska också). Jag älskar låten "Quelqu'un m'a dit", lyssna på den och njuuut för det gör jag. Det är som meditation, B satt åt fel håll när han käkade och jag bara brydde mig inte. Och som grädden på moset frågade jag Henke om han hade tänkt gå ut till garaget idag och då svarar han: "ja, när jag har lagt B". Wunderbar! Och som kolasås på grädden på moset kom han själv ihåg att jag lyckades få honom att lova att diska idag. Ännu mer wunderbar, det är faktiskt helt perfekt. Och eftersom han läser bloggen kommer han säkert bli helt odräglig nu, men det får han väl bli (bara du fortsätter på det inslagna spåret, Henke).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback