Modellen B

Fotografering idag gick jättebra, dom var glada för bilen och vi var glada för att vi fick vara med. B var jätteduktig och fick vara med på massa olika "sets", han hade 3 eller 4 olika outfits på sig. Katalogen kommer i höst och jag antar att bilderna kommer upp på hemsidan då också, därför blir det tyvärr inga bilder nu. Vi fick jättemycket kläder till barnen: två tishor till A E, ett par prickiga tights (de randiga var tyvärr slut) och ett par jeans. B fick 2 tishor, ett vitt linne och tre par jeans. Hur schysst som helst. Bilder på honom i dom kläderna kommer upp efter hand som han använder dom...

Nu är vi uppe hos Eva och Lasse, det ska bli morsdagsmiddag. Och nej, jag har inte fått nån present. Min present är hingstkatalogen men varken jag eller Henke har köpt den. Henke vägrar fråga efter den igen eftersom den var slut sist han frågade och personalen låtsades som att dom inte fattade vad han menade. På Hööks. Dåligt.

Dags att käka lite...


Kommentarer
Postat av: Tin

Hallå! Nu ligger det lite bilder uppe, Billie ligger bredvid mig på soffan och sover. Jag är oxå lite bitter över att jag inte fått nån mors-dags present, jag tycker att jag har lite halvt rätt till en i år(nästan). En Diamant ring eller en spahelg skulle ju inte sitta fel :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback