Solladag igen!

Nu är vi hos Solla idag igen, det känns som att vi nyss var här och det var vi ju också. Det är alltid lika kul att komma hit. Hon köper alltid massa tidningar åt mig som jag kan läsa, fast nu hinner jag nästan inte läsa nånting med båda ungarna. "Det var bättre förr", fast jag vill såklart inte vara utan mina underbara barn. B sover i vagnen just nu och A E i bilstolen. Imorse fick vi gå upp kl.5 (snosade liiite bara) för vi åkte med Henke, det är skönt att slippa köra själv så tidigt på morgonen. Det är förresten alltid skönt att slippa köra.

Nu ska jag gå ut till Solla i stallet och se om hon vill ha hjälp med nåt där.

Lamm

Sollas får, två av hästarna o ett gethorn.


Kommentarer
Postat av: jessi

Ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback