Fan!

Idag har jag varit och shoppat lite julklappar. Eftersom jag bara varit i två butiker kanske jag inte ska berätta vilka. Jag handlade en hel del i den ena, som jag älskar, men expediten sa att hon skulle lägga i ett gratiskit för män. Vilket hon inte gjorde sen ändå. Men ska man hålla på och skylta med att man är generös får man fan inte glömma bort såna detaljer. Framför allt inte eftersom hon tog betalt av mig och tog sen betalt av 3 kunder innan hon slog in mina varor. Jävligt dåligt tycker jag, även om jag förstår att det är mänskligt att glömma blir jag ju sur.

Annars har det gått bra med mötet idag, maten var jättegod. Åt glass till efterrätt också, mums! Nu blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback