Fru ordförande

Det är ju jag det! Som inte fått svar från hälften av styrelsemedlemmarna och därför inte bokat nåt bord på torsdag. Smidigt. Jag kom på det igår kväll, det är en del av mitt sömnproblem att jag alltid kommer på tusen saker jag glömt på kvällen eller under natten. Igår sprang jag upp och skrev en lapp om det här iallafall. Nu väntar jag på svar från 3 st medlemmar, men det verkar som att det blir ett möte iallafall, tack och lov. Och bordet är bokat nu, tur att det var ledigt. Ibland känner jag mig som världens största slarver, fattar inte varför jag skjuter på såna här saker för tillfredsställelsen när det är klart är ju underbar.

Nu ska jag hänga upp tvätt, tvätta lite till och hämta in posten. Vi väntar på hovslagaren också, han kanske t.o.m. dyker upp idag för han sa att han borde komma innan det mörknar! Vilket jag iochförsig tvivlar på, men då kommer han förmodligen idag. Sen kan jag börja rida! WiiiI! Fast jag försöker att hejda mig själv från att bli alltför exalterad eftersom hovslagaren ju faktiskt ställt in typ 10 gånger i sista sekunden... Men jag längtar verkligen efter att komma ut och rida lite, just nu är det ju underbart ridväder med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback