God natt

Nu är det dags för sängen, sov gott allihopa. Eller allahopa som B säger. Jag är så fjantigt stolt över honom och allt han kan säga, meningarna han bygger och alla ord han börjat böja.

(och det är ju en förälders rätt att alltid vara stolt över sitt barn, jag är stolt över mina barn oavsett vad dom gör eller om dom inte gör nånting. Jag är stolt för att dom finns och för att jag får vara deras mamma. Även om jag tycker dom är jobbiga ibland, men det är väl inte särskilt konstigt. För ibland är dom ju jobbiga. Men mest är dom underbara, fina och världens bästa ungar).

Kommentarer
Postat av: Nina

Tovalie har varit sjuk i en vecka, både feber och ögoninflamation. Så nu har hon lärt sig säga "tackas Toto, tackas Toto", det betyder förstås "stackars Tovalie, stackars Tovalie". Som mormor är man ju också stolt över barnbarbets göranden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback