Jag och Katrin Zytomierska

Inatt drömde jag att jag och Katrin var hos en gammal tant som bodde i samma lägenhetshus som mig (jag hade en liten etta och hon hade typ en gigantisk lägenhet som jag ville ha). Tanten var rätt senil så vi tog massor av hennes saker och när hon frågade om grejerna sa vi att hennes mormor hade hämtat dom och då tyckte hon att allt var i sin ordning. Hon hade jättemycket fina möbler och grejer, men det vi tog var pussel. Bara typ 5 pussel till B.

Sen drömde jag att jag var i Hedemora och hängde, det var massa konstigt folk där som jag aldrig sett förut. Det var jätteviktigt att jag hade min bankdosa med mig så jag kunde ta ut pengar, fast jag hade mitt bankomatkort och stod precis utanför affären. Dessutom hade min pappa pengar som han delade ut till alla i släkten.

Två konstiga drömmar, förmodligen eftersom A E har vaknat en gång i timmen och när hon äntligen sov (hon var vaken mellan 1-2 också) då passade B på att vakna. Inte min bästa natt om vi säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback