Mysterium

I tisdags morse satte jag A E på bilmattan och gick ut för att väcka Sarah. När jag kom ut dit kom jag på att jag måste hänga upp lite tvätt också. När jag kom in igen såg det ut såhär där jag satte ner A E.




Hon satt alltså på igloon när jag gick ut. Ni kanske förstår att jag fick hjärtsnörp när hon var försvunnen.



Här är hon ju! På andra sidan av bilmattan, hur kom hon dit? Jag har inte en aning. Inte den blekaste aning, jag är jättenyfiken.



Det är faktiskt rätt långt för en liten unge som inte kan ta sig nånstans. Hon kan typ komma bakåt om man lägger henne på mage. Oftast ålar hon in sig under soffan. Därför undrar man ju hur hon gjort?! B var inne med henne, men han orkar inte lyfta henne, alltså kan det inte vara han som gjort nåt.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hon kanske har blivit en stjärthasare som Obelix och Max.

Hälsn.Lovisa

Postat av: Bea

Vilken underbar unge....de är så duktiga i den åldern och det händer så fort. Jag kommer ihåg hur maken ropade till mig att jag skulle se hur dottern vände på sig, men när vi väl stod med videokameran för att se henne upprepa det så hände det inte...inte förrän en vecka senare. Nu kan man inte hejda henne! :-D

2008-11-23 @ 16:13:54
URL: http://beasbarnslikheter.blogspot.com
Postat av: sanna

Vilken riktig sötnos!

2008-11-23 @ 16:21:37
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Helene

Halloj! Skall vi ses på tisdag? Ni kan komma hit på lunch om ni vill..

Puss & Kraaam

2008-11-23 @ 16:39:25
URL: http://olivensmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback