Prioriteringsordning

Det kanske beror på att jag är trött, men det första jag gjorde när vi kom hem nyss var att ta en bit morotskaka och sätta mig vid datorn. Sen bubblade A E lite så jag fick gå till henne, hon ville ha ny blöja och sen kom jag på att mjölken stod kvar på köksgolvet och inte hade blivit uppackad än. Konstigt va?! Det vore faktiskt skönt om påsarna kunde packa upp sig själv nån gång iallafall. Nu har jag packat upp, hämtat mer morotskaka och tänker sitta här en stund innan det är dags för lunch.

Kommentarer
Postat av: MalinSvenssoon.blogg.se

Gratisbio är en jättebra sida där poäng=presentkort. Välj bland biobiljetter eller presentkort på bland annat H&M, Kicks, Stadium, Mio och många fler! Bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201



Genom att ange "M0lle" som värvare får du 75poäng som välkomstbonus!

2008-11-20 @ 11:43:08
URL: http://malinsvenssoon.blogg.se/
Postat av: Sarah

haha nu sitter jag o surfar på tåget :) har betalat 109 spänn för internet på hela resan. rätt sjysst ändå för fyra timmars surfande. Synd att jag inte åkte hem senare då hade du kunnat få sova middag ;)



hade så bra o tack för allt :)

2008-11-20 @ 12:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback