Sjuklingen

That´s me! Idag blir det en dag i soffan, Henke och barnen är med farmor och farfar. Dom ska till Söderköping. B vaknade på dåligt humör och blev jättearg när Henke skulle lägga upp hans nappar (dom ligger på en hög hylla under dagen), men när Henke sa att dom skulle till farmor och farfar svängde B´s humör direkt! Han sken upp som en sol, ställde sig upp i sängen och ville lägga upp napparna och sen kissade han på pottan och sprang till mig medan han skrek att jag skulle ta fram en tröja. Han älskar verkligen farmor och farfar och att vara hos och med dom. Skönt!

Det tar alltid emot att sjukanmäla sig tycker jag, jag har fått lära mig att man går iväg och provar. Jag ringde precis efter att jag gick upp, för jag har världens rossligaste/ ondaste hals idag och då kan man ju inte ens prata med kunderna. Nu är allt som vanligt igen, huvudvärk, snor, hosta (ny!). Jag är glad att jag började dagen med en ipren.

Annars äter jag frukost i soffan, ska hänga här idag som sagt var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback