Sömnproblem

Jag är så grinig för att jag varit vaken mellan kl.1-6 inatt ungefär. Det finns minst en mus till. Så idag ska jag åka till Coop och leta efter musfällor, vi hade några jättebra förut med artificiell ost som bete. Mössen har hållt mig vaken på nätterna hela veckan. Eller jag sover väl sammanlagt ungefär 3 timmar per natt upphugget i korta perioder. Egentligen kanske jag skulle skita helt i att sova, för jag blir bara trött och irriterad när jag får sova såhär lite. Och eftersom jag knappt sover vore det kul med liiite förståelse här hemma. Och kanske möjlighet att få sova lite middag, vilket ändå inte funkar nu under helgen eftersom jag jobbar. Menmen, det blir bättre snart. Hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback